Advertisement

Halloween 1 - kort med blended baggrund og måne :-)

Halloween 1 - kort med blended baggrund og måne :-) I denne film lave jeg måne på to forskellige måder.... Den ene metode med en Die fra Marianne og den anden metode ved hjælpe af maske teknik.
I filmen har jeg brugt en række dekorationer som ligger i en fil til download. Du får både en fil til din silhouette og en pdf fil til udprint så du kan klippe. God fornøjelse..

Halloween mix til silhouette og pdf til udskrift


Tak fordi du brugte din tid på at se min film. Jeg vil blive rigtig glad hvis du ville trykke på Abonner og den lille klokke, så får du besked hver gang jeg lægger en film på kanalen.
Ønsker du at se mere til mig, kan vi mødes på:

Blog :
Facebook:

Du er også velkommen til at skrive til mig på papir@byrosenfeldt.dk

Tak fordi du kiggede med

#distress #byrosenfeldt #cardmaking

Med venlig hilsen
Berit Rosenfeldt..

måne

Post a Comment

0 Comments