Advertisement

Mi Mix Alpha: A Closer Look! 🔥

Mi Mix Alpha: A Closer Look! 🔥 Xiaomi unveiled the Mi Mix Alpha, its latest concept phone in the Mi Mix series and it packs in an insane surround display, a display that wraps around. Ya, it's crazy and super cool.

Well, we have been waiting to check out the Mi Mix Alpha in real, and we finally got a chance. So, here's our first look at the Mi Mix Alpha concept phone.

OnePlus Concept One First Impressions!:

Vivo Apex Concept Phone:

Follow us on:
Facebook:
Twitter:
Instagram:
#BeebomImpressions

Mi Mix Alpha,Mi Mix Alpha Unboxing,Mi Mix Alpha Unboxing in Hindi,Mi Mix Alpha Price,Mi Mix Alpha Launch Date,Mi Mix Alpha 5G,Mi Mix Alpha Camera,Mi Mix Alpha Official Video,Mi Mix Alpha Trailer,Mi Mix Alpha Unboxing Video,Mi Mix Alpha Concept,Mi Mix Concept Phone,Mi Mix Alpha Concept Phone,Mi Mix Alpha Display,Mi Mix Alpha Screen,Mi Mix Alpha Hands on,Mi Mix Alpha Review,Mi Mix Alpha First Impressions,Mi Mix Alpha First Look,Trending,Beebom,

Post a Comment

0 Comments