Advertisement

GIT MONITOR 4K 144Hz* - BAJKA!!!

GIT MONITOR 4K 144Hz* - BAJKA!!! OBCZAJ ►

Aż nie chcę go zwracać po testach! Tak dobrze mi się z niego korzysta z wszystkimi bajerami :D! Najbardziej się zakochałem w czujniku światła i ledach od spodu :o!

Acer Nitro XV273 to bezkompromisowo jeden z najfajniejszych ekranów jakie przyszło mi testować ostatnimi czasy :D

A gwiazdka w tytule dlaczego? Oglądajcie materiał!

Jeśli podoba Ci się moja twórczość, to tutaj możesz mi pomóc:


_
FANPAGE:
INSTAGRAM:
SNAP:

ziemniak,poradnik,tutorial,diy,led,testy,recenzje,Acer Nitro XV273,monitor 4k,jaki monitor 4k,monitor do ps4,monitor xbox,telewizor ps4,4k 120hz,4k 144hz,acer xv3,jaki monitor do gier,gamingowy ekran,gamingowy monitor,gaming,4k,pc master race,pcmr,tani monitor 4k,najlepszy monitor 4k,

Post a Comment

0 Comments