Advertisement

SOLID JHIN OYNANIŞ || TR İLK 10 MAÇ #3

SOLID JHIN OYNANIŞ || TR İLK 10 MAÇ #3 Facebook Yayınları ►
RP'lerinizi Gamesatış üzerinden alarak bana destek olabilirsiniz ►
Instagram ►

İndirimli oyun ve RP kampanyalarını takip etmek için
Gamesatış Instagram ►
Gamesatış Discord ►

●Ben Kimim ?
Merhaba, ben Berkay Özen. 21 yaşındayım. League Of Legends'ı sezon 2'nin sonundan beri oynuyorum, sezon 4'te ANT e spor takımında kısa süreli bir profesyonel oyunculuk tecrübem oldu. Türkiye sunucusunda sezon 4,5 ve 6 da şampiyonluk aşaması (Challenger) 500lp+, Avrupa batı sunucusunda (EUW) Ustalık aşaması (Master) 150 puanlara kadar yükseldim. Ana rolüm nişancı (adc), 4 sezondur adc oynuyorum öncesinde ise bir süre destek (support) rolünde oynadım. Sizlere kaliteli, eğlenceli içerikler sunarak hem sizleri eğlendirebilmeyi, hem de eğitici ve öğretici video içerikleriyle size fayda sağlamayı amaçlıyorum.

●Seni nasıl destekleyebilirim ?
Beni izleyerek, videoları beğenerek, yorum atarak ve abone olarak destekleyebilirsiniz.Elimden geldiğince bütün yorumları okumaya çalışıyorum.Her türlü desteğiniz için teşekkür ederim.

Sponsorluk ve işbirlikleri için ► anky@adcrehber.com

Instagram ►
Twitter ►
Discord ►
Facebook ►
Facebook Grubu ►

●İzlemenizi tavsiye ettiğim diğer videolarım
TEK BAŞINA OYUN TAŞIYAN ADC ►
EN KOLAY KITE YAPILAN ADC ►
TEK ATAN DRAVEN ►
EN KOLAY VE GÜÇLÜ ADCARRY ►
HANGİ ADC HANGİ SUPPORT İLE GÜÇLÜ ? ►
EN HIZLI KORİDOR İTEN ADC ►
EN ÇOK OYUN KAZANDIRAN ADC ►

Riot Games'in LoL Partner Programı'nın resmi olarak bir parçasıyım. Program hakkında buradan bilgi alabilirsiniz:

league of legends,adc,adc öğretici,anky,lol adc,montage adc,ankylol,ankylol adc,anky adc,anky lol,adc öğretici oynanış,adc oynanış,solid,jhin,oynanış,tr,ilk,10 maç,jhin oynanış,jhin rün,jhin öğretici,anky jhin,ankylol jhin,jhin adc,jhin s10,jhin öğretici oynanış,jhin adc öğretici,ankylol jhin adc,anky jhin adc,

Post a Comment

0 Comments